tisdag, januari 05, 2010

Tecken på liv

Nej jag är inte död, jag lever i allra högsta grad (än så länge), men däremot är mitt internet totalt ur balans (någon som festat loss ordentligt på nyår måntro).

I vilket fall som helst, jobbets dator får duga som stand-in när min pingla är ur funktion för jag kan ju bara inte låta bli att uppdatera er om alla SUPERINTRESSANTA evenemang som hänt i mitt liv det senaste.

Jobb, jobb, jobb, behöver jag säga mer? Min kropp fullkomligt skriker efter ledighet just nu, så det är med glädje jag tar mig an en fridag imorgon med en sovmorgon som skulle chocka Törnrosa.

Träffade faktiskt sötnosen Anna igår innan hon drar tre veckor till Thailand med sin respektive (nej då jag är inte alls avundsjuk, synd bara man är för tung för att gå som handbagage). Eddie blev stormförtjust i henne på nytt och blev nästintill deprimerad när hon gick, mitt hjärta det krossades en smula. Men så är det, det är inte alltid lätt att leva, men Anna hon är lätt att tycka om.

IKEA imorgon? Kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar