lördag, februari 27, 2010

Hejdå huset

Så var det slut på Naffentorps äventyren för den här gången, samtidigt som det känns lite vemodigt att lämna livet i lyx ska det bli skönt att slippa stiga upp sex var morgon för att fodra sexton hungriga hästar och sedan släppa ut dom (plus mocka fyra boxar förstås).

Mamma kommer och hämtar mig vid sex tiden ikväll och innan dess ska jag väl gå och småplocka lite här och var. Vad jag ser framemot är att få sova i min egen säng inatt tillsammans med lille Eddie som varit borta hela veckan eftersom gårdshunden hade ätit upp honom om dom träffats.

Tog en snabb sväng in om gymmet igår innan jag for och handla men det blev bara en timmes kondition för jag kände inte för att bårka med alla fredags friskusar som ockupperade gymredskapen. Ska se om jag kan träna tre gånger kommande vecka också, det hade varit riktigt skönt.

1 kommentar:

  1. naw, du kunde lämnat honom här ju :)
    gör vi så gärna

    tack fr träningn idag :D

    SvaraRadera