söndag, mars 07, 2010

So far so good

Så börjar även denna helgen lida mot sitt slut, dock har jag arbetat på i vanlig takt eftersom jag har lite svårt för det här med helgfirande. Den bästa ledighet jag kan unna mig i nuläget är en kopp té uppkrupen i soffan framför gamla O.C avsnitt med duntäcket runtomkring. Definitivt något jag föredrar.

Istället för att jobba kan jag fylla i vad som hänt idag. Dagen började med en närmare två timmar lång promenad längs Limhamn med Sandra och Eddie. Vädret var helt ok, men lite väl blåsigt på sina ställen. När jag kom hem ramla jag rakt ner i soffan och hann med två eller tre avsnitt av O.C (ja, jag är helt fast) innan det var dags att sticka ut igen till jobbet. Här är jag nu, och strax ska jag bege mig hemåt igen för att avsluta denna helg på samma vis som den börjat, i soffan såklart!

På morgondagens agenda finns bland annat träning, jobb och förbereda inför tisdagens utflykt till ULLARED! Kan knappt tro att det var så längesen jag var där (i oktober förra året) men nu blir det åka av det tillsammans med de trogan arbetskamraterna. Ska försöka att inte shoppa upp hela min förmögenhet, men kan inget lova. Jag har alldeles för mycket pengar på kontot för att åka till Ullared egentligen, men tror att jag ska placera om dom lite så jag slipper onödiga utgifter.

By the way, jag skulle kunna döda för en hamburgare från BK just nu. Bit ihop!

1 kommentar:

  1. kom igen tjejen, kämpa på!! du klarar det.. :)

    SvaraRadera