fredag, april 23, 2010

På väg

Igår fyllde mamma 25+ och det firades här hemma med att jag stod för mat, städning och tårta som gjorde succé. Fransk kalops stod på menyn med en rejäl gräddtårta med björnbär efteråt.

När alla blivit mätta och trätta körde jag mormor hem och stack bort till Naffentorp för att se det sista av hoppträningen och fick träffa gårdsägarinnans syster som nyligen genomgått en operation som påverkade mig ganska mycket.

Jag funderar och har tagit första steget i att kontakta en koordinator, nu väntar jag på en egenremiss som ska fyllas i och skickas in sedan är väntetiden mellan 1-3 år innan man kommer till operation beroende på hur prioriterat ens fall blir. Det hade varit skönt att bli av med övervikten som man kämpat så med så länge jag kan minnas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar