måndag, april 19, 2010

Betalkortet har fått jobba!

Sverige har visat sig från en av sina bättre sidor idag och trots att jag jobbar kväll har jag lyckats klämma in en hel del aktiviteter innan jobb.

En timmes morgonrunda med Eddie kring Limhamn och längs havet; check! Längs strandvägen blåste det en del men väl borta i Hammarspark var det alldeles vindstilla, med andra ord är det bud på picknick snart om vädret ska fortsätta lika fint.

Efter promenaden kilade jag ner på Limhamn och ordnade små ärenden; bland annat slank ett par Tamaris sandaler med mig hem, men till mitt försvar så var dom grymt sköna och jag tror dom kommer bli välanvända under sommaren om vädret håller i sig.

Halv tolv plockade Hanna och Pierre upp mig (grattis till två år tillsammans!) och vi satte kurs mot Ekohallen. Inhandlade en del blommor och vårpynt innan vi stack hemåt igen.
Strax efter två var det dags att gå till jobb där jag nu befinner mig fram till halv nio. Hoppas inte bara det är för kallt när man ska promenera hem senare.

1 kommentar:

  1. Jag såg dig när du gick till jobbet! Jag la först märke till den väldigt kära hunden innan jag såg att det var Eddie!

    SvaraRadera