måndag, maj 17, 2010

Att leva loppan

Sitter nersjunken i soffan nu, lite skitig men ack så lycklig. Även denna dag har gått i ett, med ett morgonpass på jobb och sedan fullt ös. Jag har införskaffat växter till vardagsrummet, den omtalade golvljusstaken (grymt tjusig!) samt tyg till väggen i vardagsrummet. Det som återstår på min prioriterade shoppinglista just nu är outfit inför lördagens utställning men det ska förhoppningsvis ordnas imorgon.

Kvällen spenderades i fröken Göranssons sällskap då vi tog hundarna ner till Ribban där dom fick leka av sig på agilityhinderna samt busa med omkringspringande hundar. Eddie var i exstas vill jag lova!
Nu ligger han dock och sussar i soffan och jag har precis avslutat kvällsmaten, vegetarisk wok med couscous.

Funderar lite över morgondagen;
Kläder till lördag borde införskaffas eftersom det är min enda lediga dag. Sen ska jag träffa Sandra och hennes valp, och även hem till mormor för en kort fika. På kvällen tänkte jag hänga med Nina och Scoody till Lund och titta på agility (om vädret tillåter förstås).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar