måndag, maj 31, 2010

Gud hjälpe mig!

Det blir allt längre mellan inläggen eftersom mitt trådlösa bredband fortfarande strejkar och det dröjer åtminstone en vecka till innan jag får ordning på det (OM jag får ordning på det). Teknikerna på Glocalnet skulle titta på det, men jag har inte mycket till hopp för dom.

Helgen som har passerat har jag varit ledig och har bland annat varit på inofficiell utställning med Eddie i Burlöv. Eddie var på hugget, positiv och visade sig från sin bästa sida vilket ledde till BIR med HP och BIS2:a, så matte gick nöjd därifrån.
Mötte upp Anneli i Lund och fick handlat lite inne på Satchmoe's, världens (i mina ögon) läckraste halsband och koppel i mörkbrunt skinn. Rundsytt och underbart att hålla i, slår lätt en helkväll på stan!

Hela söndagen tog jag det ganska lugnt, bråkade med bredbandet och tränade hund med Anneli på brukshundsklubben. Efteråt blev det fika och mycket planerande inför framtiden. På fredag vaccineras Eddie mot rabies, sen dröjer det fem månader innan vi kan entra den internationella scenen. Tills dess ska vi allt förbereda oss ordentligt!

STOR GRATTIS TILL HANNA OCH NINA SOM HÄMTAR HEM VARSIN PUPPY INOM KORT!

1 kommentar:

  1. Tack Sneus! :)
    Och WOW, stort grattis till de fina prestationerna i helgen!! Det skulle du ju berättat, var inte så blygsam ;) Härligt ju!

    SvaraRadera