lördag, december 10, 2011

Flitlisa

Jag har verkligen sett till att få ut mesta möjliga av denna morgon.

* Fodrat djuren hos Nina och sen kört tillbaka till Malmö.
* Pantat flaskor, slängt en miljon tidningar i pappersinsamligen, fixat paket som ska skickas iväg och handlat frukost.
* Gått morgonpromenaden med Spike.
* Storstädat hela lägenheten (till Spikes stora förtjusning).
* Vattnat blommorna.
* Käkat frukost framför julkalendern på TV.
* Lagt in annonser på Tradera.
* Tvättat fem maskiner tvätt (väntar på att sista ska bli färdig).

Nu blir det hopp i ridkläderna och sedan fara ut till stallet. Tänkte se om jag kunde hoppa något språng innan tävlingen imorgon så jag inte ska bli så nervös (jag inbillar mig att det ska hjälpa). Ser ut som att det blir julmarknad på Bökeberg senare och avslutningsvis ska jag ta in hästarna plus hjälpa till och bygga banan inför imorgon. Himla skönt att vara ledig ibland så man får något gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar