fredag, december 02, 2011

PolyPads


Min nya dressyrsadel är så gudomligt skön att rida i, dock lite opraktisk när det kommer till schabrak, eftersom det är svårt att fästa dom. Därför funderar jag nu på att beställa hem en eller två sådana PolyPads som jag klämde och kände på i somras under Falsterboveckan. I Sverige verkar dom väldigt dyra, medan man i England kan få två för priset av ett här i Svergie, på ett ungefär. Dessutom väljer man själv färg och kantband, frakten var inte omöjlig heller, så länge pundet är såpass billigt. Tål att funderas på till det är dags för decemberlönen.

1 kommentar:

  1. jag brukar inte fästa stropparna på schabraket heller eftersoma tt jag har singelkåpa, lägger dem längst kåpan. De ligger helt still iom att man fäster i sadelstropparna.

    SvaraRadera