torsdag, januari 26, 2012

Lite bättre

Är hemma från jobbet idag också men känner mig en bra bit på bättringsvägen, ett stort plus är att jag bara snytit mig 5 gånger sedan jag vaknade. Kommer gå till jobbet som vanligt imorgon och sen kommer hovslagaren på eftermiddagen. Slänger nog inte på Chili några snösulor alls i år med tanke på snöbristen (bara för att jag skrev det vaknar jag säkert upp till "hej mitt vinterland" imorgonbitti).

Tänkte försöka mig på en liten ridtur på damen idag, hon har vilat lite väl länge nu och var ganska pigg bara jag skulle ut och promenera med henne häromdagen. Tur Hanna följer med på sin lugna stabila unghäst (not!). Det blir precis som på den gamla goda tiden, ingen har koll på något.
Mormor bjuder på lunch idag, ska gå dit med hundarna nu tänkte jag och sen blir det lite stallaktiviteter som sagt.
Går iväg med ett litet leende på läpparna eftersom jag fick pengarna från försäkringsbolaget idag. Inte helt fel, det lönar sig att gnälla och skälla ibland. Har dessutom läxat upp TELE2 idag och fick mig en gratis månad, ska se om jag kan bli av med skiten också bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar