torsdag, mars 29, 2012

Livet är som det är

Imorse gick jag till jobbet med en klump i magen o kände mig mindre än en fluglort på rutan men så innan jag gick in tog jag ett djupt andetag o tänkte fan inte låta satkärringen sätta sig på mig. Sagt o gjort hon fick smaka på sin egen medicin hela passet o backade en smula, tack o lov blir jag snart av med henne. Stack direkt till gymmet efter jobb o gillade vad jag såg i spegeln, lite fusk men inget slapp är min väg till framgång för jag måste få unna mig, annars kraschar allt. Kom hem o tog vovvarna på en långtur sen skulle jag egentligen direkt till stallet men sängen lockade ner mig nån timme så det fick bli en kvällstur på en något pigg nervig madame som tyckte blåsten mest var besvärlig o lite otäck. Köpte sallad med mig hem till kvällsmat o en liten påse godis. Åt fem bitar innan det vart stopp.

Längtar till Emporia står klart o Arenan får sitt första hästevenemang, tror det kommer bli riktigt lyckat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar