torsdag, mars 22, 2012

Planeringsdag

Dagen var givande, man kan aldrig få för många påminnelser om individ anpassad omvårdnad samt att bibehålla det friska. Maten var god o det är mysigt att få umgås med delar av gänget från femman, min gamla enhet. Mjukglassen var som pricken över i:et trots att jag bara fick i mig lite mer än halva. Väl hemma tog jag ut hundarna direkt i det fina vädret, stort tack Sandra för att du ville ta ut dom mitt på dagen, den hjälpen var guld värd just idag! När jag kom tillbaka åt jag sedan stupade jag faktiskt rakt i säng o här ligger jag igen efter att ha kört lite hund en stund på kvällen samt kikat på Lyxfällan. Min underbara medryttare tog Chili idag, men nu saknar jag henne allt. Tufft när klockan har ringt halv fem, fem varje morgon denna veckan o imorgon är inget undantag, blir ett morgonpass på jobb sedan ut till stallet o därefter få till någon hundaktivitet tror jag.
Nattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar