onsdag, april 11, 2012

Högtflygande planer



Fick nyss höra på de lokala nyheterna i Malmö att Torups slott ute vid Bokskogen strax står tomt då nuvarande bostadsgäster flyttar ut bra mycket tidigare än planerat. Slottet ska inte gå till någon kulturell eller kommunal verksamhet sägs det men det letar flitigt efter nya privata gäster. Tänkte anmäla mig, Spike, Eddie och Chili som frivilliga då jag tror vi hade varit utmärkta representanter för slottet. Kommunen hade dessutom inte behövt stå för gräsklippningen för det hade jag låtit Chili göra och Spike hade fått valla runt gäss, änder och andra fåglar bäst han ville. Eddie hade varit en lord av äkta manér. Ska maila Malmö Stad under dagen med mina kommande planer, tydligen står det tomt redan från och med maj, men jag har ju inte så mycket att packa ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar