fredag, april 06, 2012

Så jäkla stolt

Förlåt, men det är min blogg, så jag måste bara få dela med mig av min storhet. Det tog alltså 40 minuter att ta mig från sängen, i joggingkläderna och ut på rundan efter att klockan ringt 04:20. Kroppen var så sjukt seg och jag kom på cirkus 70 anledningar till varför jag skulle återvända till sängens ljuvliga värme igen. Men skam den som ger sig, ut kom jag och det var riktigt skönt! Sprang lite mer än 5 kilometer, de sista 200 meterna spurtade jag till denna låten, Dansa Pausa, helt suveränt!

Frukosten är intagen (Kalles Randiga - äckligaste jag smakat i hela mitt liv!), ska strax ut med de lurviga och sedan cykla till stallet. Ledig idag och ska spendera dagen med mammas kusiner, ikväll blir det middag hos mormor. Idag blir en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar