onsdag, maj 20, 2009

C'est fini

Jodå, jag överlevde monsterpasset på jobb även om jag gick på knäna de sista timmarna vilket resulterade i att min gulliga kollega erbjöd sig lämna över rapporten istället för mig, men det gick bra ändå för min del.

På busshållsplatsen blev jag alldeles förvånad över hur mycket människor i rörelse det var ute i lilla Bunkan men så slog det mig att för dödliga människor innebär torsdagen den 21:e maj ledighet i form av minnet av Jesus flygtur. Själv kör jag två lätta fem timmars pass på Skarven, så adjöss med ledighet för min del.


Jag kände mig som killen till vänster i slutet av passet, jag svär.

Alla söta pojkar som dyker upp i slutet på varje Grey's avsnitt
(på ett sånt där sätt som får ögonen att tåras),
var sjutton hittar man dom i verkliga livet?
Just det, livet har inget manus ..

1 kommentar:

  1. ja vart finns alla de pågarna?? berätta om du träffar på någon =)

    SvaraRadera