torsdag, maj 21, 2009

Keep the change

Jag skäms över mig själv efter att ha tappat humöret på jobbet idag när det blev lite motigt, jag måste behärska mig och hålla masken. Man får ta mycket skit emellanåt och det bästa är bara att vända ryggen till och gå, men det är inte alltid det håller.

Nåväl, jag fick ett hyffsat slut på min långa arbetsdag och sitter nu parkerad i soffan framför Dirty Dancing 2, lite take-away food, massa levande ljus runt omkring mig och stillas av ljudet när regnet utanför smattrar mot rutan. (Det kan inte bli mysigare och rofyllt)

Vetskapen om att jag får en liten sovmorgon imorgon och jobbar från 13:30-20:30 gör tanken lite lättare och om regnet bara håller upp till imorgon ska förmiddagen spenderas nere på Ribban fältet där det ska genomföras nationella tävlingar 1.20 - 1.50 med några bekanta med i startfältet.

Åter till filmen igen, so long lovers.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar