tisdag, maj 05, 2009

På topp

Stop talking and start walking, I am queen of the world.
Gosh, vilken dag jag utsats för. Först en tidig morgonkörning på körskolan som gick kanonbra, kände mig säker bakom ratten när jag intog Malmös livliga gator och kan knappt bärga mig tills jag får tillåtelse att boka uppkörning och teori. Kommer dock sakna min underbara körlärare massvis, särskilt våra terapitimmar på vägarna men som sagt, snart har båda hund och då stöter vi säkert på varandra nere på Limhamnsfältet.
Efter körningen blev det raka spåret till nageltanten som piffade till mina naglar och kvinnligheten som annars är på bottennivå.
Sen från ingenstans, attackerade världens jäkla huvudvärk mig så jag bergis trodde att jag skulle behöva sjuka mig, men icke, lite sömn är alltid det bästa botemedlet och det blev till slut en lugn kväll på jobbet.
Hanna är på väg, eller rättare sagt, jag ska möta upp henne utanför Hemmakväll tjugo i, så jag borde sätta fart på mina lurviga.
Det är DHW ikväll för er som inte hängde med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar