måndag, juni 08, 2009

När djävulen tittar fram

Jag kom hem för 45 minuter sedan, har duschat, pillat i mig lite cornflakes och funderar nu starkt på att återvända till bingen (snacka om att leva för sitt jobb). Katten är lite knäpp här hemma, nu tuggar hon på skärmen samtidigt som hon placerat sin ludna ända över min elräkning, jag tror hon pockar lite på min uppmärksamhet om jag ska vara ärlig.

Imorgon ska jag göra nått dumt, jag egentligen inte borde göra, men det bryr jag mig inte om för jag är busig. Vad det är säger jag självklart inte .. än.

Bäst just nu:

  • Gymmet, där man får ta ut sig och känner sig riktigt slimmad efteråt (att verkligheten är en annan kan ju kvitta, känslan som spelar roll).
  • Att katten är så mysig och sällskaplig (tvärtemot vad man väntar sig av en katt).
  • Jag får jobba som en dåre denna månaden och det kommer klirra duktigt i juli.
  • Smoooothiiiees i alla former och slag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar