onsdag, juli 15, 2009

Du efter gymmet, det fixar sig alltid ..

Ack så skönt det var att vara tillbaka i de hormonstinna, svettiga lokalerna på Friskis, det var som att röda mattan var utrullad när man studsade in genom dörren och slogs av den alarmerande doften av vilja, kämparglöd och pustande pensionärer. Jag inbillar mig att jag ska gå dit imorgon också, och egentligen vore inte det helt fel med tanke på latmasken som intagit min kropp men som sagt, jag ska låta bli att lägga ribban alltför högt .. det gör ju så himla ont att falla från de höga höjderna.

Nu sitter jag här i väntans tider och väntar på att Ninas hund ska sköta magen så vi kan styra kosan ner mot Falsterbo tillsammans med Hanna, Jannike och hennes systeryster för lite intensivt hästgloandes samt shopping i mängder. Jag kommer dock hålla hårt i min älskade plånbok då jag inte är i behov av hästprylar samt att jag nästa vecka beger mig till Småland och anmärkningsvärd shopping där.
Take care små loppor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar