fredag, juli 17, 2009

Njuter av livet

Kan man annat än älska Falsterbo Horse Show, när det visar sig från sin rätta sida? Solen skiner, folk överallt och en massa snygga kusar som struttar runt. Blev en tur ner till hästmekkat även på onsdagen tillsammans med Nina, Jannike samt hennes syster och Hanna. Fick se lite kval och en del intressanta dressyrekipage och jag tror att jag har hittat min nya favorit efter Briar, en svart liten 6-åring som heter Wilton. Får han bara styr på nerverna tror jag starkt på honom.

Nu väntar jobb både fredag, lördag och söndag, men underbara Eva hämtar mig kring tio på söndag då jag lyckats komma loss ett par timmar från jobbet, så man hinner mysa nere på Falsterbo sista dagen.

Sen dröjer det inte länge förrän det är dags för nästa äventyr, nämligen upp till kusinerna i Småland. Lite skrämmande är det att tiden gått så fort men samtidigt, när sommaren väl är slut så kommer min lille valp hem förhoppningsvis, plus att det är utställning på Sofiero den 11:e september och då ska jag handla lite till puppyn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar