onsdag, juli 08, 2009

Och ur kaoset reste sig en kvinna

Som den stålkvinna jag är överlevde jag 13 timmar på mitt kaosartade jobb med en massa gnäll, skratt, sura miner och bara galenskaper. Med andra ord, en helt vanlig dag på Skarven, den ena är verkligen inte den andra dagen lik.

Kom iväg lite försent ifrån jobbet vilket innebar att jag bara hann en halvtimme på monstermaskinen, men där fanns ändå inte ork, den hade sipprat ur kroppen under dagen.
Nu försöker jag återfå lite av energin i form av en hemmagjord energibomb, lagom till läggdags ..
Morgondagen bjuder på arbete mellan 7-15:30 och sedan ska jag ut med mamma en sväng på jakt efter bikini till Smålandsresan. Kring 18-tiden ska jag och Hanna infinna oss hos Kamilla innan vi gemensamt drar till Alex och hennes föl i Genarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar