tisdag, juli 07, 2009

Tiden bara flyger iväg

My oh my, nu kommer regnet, äntligen. Det öser ner och vad hade varit mer passande om inte lite hampa thé, hemmagjorda äppelmuffins samt ett stycke Kajsa, men nu har jag inget av det och får nöja mig med mitt isvatten.

Dagen har varit minst sagt intensiv, jag fick ett ordentligt städryck på jobbet och tog mig friheten att sortera ALLT i köket och omorganisera totalt. Efter en del ryggdunkningar och en del "bravon" var jag färdig lagom i tid till att duscha mina båda vårdtagare samt tvätta upp en veckas tvätt hos båda. Sen passade jag på att slänga in mina arbetskläder som stank svett och smuts innan jag slutade för dagen och drog i all hast bort till Friskis innan de hann stänga klockan nio.

Trots många timmars sömn natten till idag så känner jag att John Blund smyger bakom hörnet och eftersom det ska jobbas en massa imorgon så är det bäst jag beger mig i säng omedelbums.

Löfte till mig själv, inget snask fram till den 24:e juli. Hur i hela friden ska snaskiga jag lyckas?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar