söndag, augusti 23, 2009

Dagen jag sov till halv två


Det blev en dag till slut iallafall, trots att jag sov till halv två.

Först tog jag cykeln till Kajsa där jag blev bjuden på pannkakor i trädgården.
Sen vidare till Naffentorp där jag hälsade lite på alla och passade på att städa ur mitt klädskåp och hittade till min stora förvåning en sadel jag helt glömt bort. En äldre svart Zaldi allround sadel som jag tänkte lämna in till Hubertus, så kanske man kan känna sig en liten hacka.


Efter stallet stack jag hem till Bunkeflostrand och tog mig en promenad med Sandra längs med fårängarna och havet, mycket mysigt vill jag lova. Nu ska jag packa ner mig i soffan framför nån film som går på trean.

By the way, funderar på om jag ska göra slag i saken och införskaffa mig en ny digitalkamera (jag är inte tillräckligt fotogenisk för att skaffa mig en systemkamera). Jag tänker mig när valpen kommer så kommer han få agera foto-objekt vare sig han vill det.
Tomorrow; gym, jobb och slapp.

1 kommentar: