söndag, augusti 23, 2009

Valpnerver

Min enda sovmorgon denna veckan efter att ha haft en 71-timmars arbetsvecka (det där med 38-timmars vecka är inte min grej som sagt) och så är jag klarvaken innan nio.
Hanna hämtade katten för en halvtimme sen som skulle få åka till Södertälje för att hälsa på Hannas föräldrar hela hösten medan Hanna jobbar, så nu är jag ensam kvar i lägenheten men inte länge till.

Torsdagen den 3:e september ska jag åka och hämta mitt lilla knytte, min lilla valp Eddie. Det är fortfarande inte bestämt vilken det blir utan det får vi se när jag kommer. Eftersom den andra valpköparen inte är intresserad av utställning, så har jag förtur på bäst lämpade valpen till utställning. Detta ska bli så himla skoj, jag är så exalterad!

2 kommentarer:

  1. Tänk att du ska få en alldeles egen liten Eddie!!
    Underbart.

    SvaraRadera
  2. Åhhh en till hund som heter Eddie =)
    Vad är det för ras?

    SvaraRadera