lördag, augusti 22, 2009

Lite ditt och datt om inte ett skvatt

Godmorgon i stugan gott folk, har ni sovit gott?
Det har iallafall jag gjort för första gången på mycket länge, men kan det bero på att hela kvällen inte spenderades på jobb kanske utan hemma i min myssoffa, bara chillandes.

Strax väntar jobb hela dagen lång och ikväll vet jag inte riktigt vad som står på schemat. Det enda säkra är att jag imorgon är helt LEDIG vilket är fullkomligt underbart eftersom jag då ska träffa Kajsa innan hon drar till England och ha en super lång sovmorgon tills jag vaknar av mig själv (vilket kommer bli vid halv sju om jag känner mig själv rätt, men jag tänker banne mig inte stiga upp då iallafall).

Någon mer än jag som är sugen på att sticka till Ullared tisdagen den 13:e oktober?
Känner att det hade varit lämpligt kring då, så hade jag fått köpt lite julklappar och slipper den hysterin kring jul istället.
Plus att puppyn vill ha lite nya leksaker.

3 kommentarer:

  1. hur tänkte du ta dig till ullared? Eventuellt vill jag cruisa med då iaf ;) // Jannike

    SvaraRadera
  2. ullareda hade varit kul, hänger gärna på om jag inte har skola då vill säga.

    puss

    SvaraRadera
  3. SV: Ni är båda två hjärtligt välkomna med på färden, vi kan ju höras längre fram men den veckan ska jag dit iallafall. Troligtvis kör jag om jag fått tag i mitt körkort tills dess, vilket vore illa om jag inte fått. ;-)

    SvaraRadera