tisdag, september 08, 2009

Alla är vi bortskämda på ett eller annat vis, jag råkar bara vara ett skillsmässobarn för mycket

Från det ena till det andra, jag tycker det vore på sin plats att jag fick min bil nu.
Tycker inte det verkar så värst konstigt om jag skulle slå min gamla far en signal (vi pratar oftast bara under pistolhot eller när världens står vid slutets ruin) och meddela att nu har jag haft körkort i snart två veckor, var sjutton är bilen?

Jag vill inte framstå som en bortskämd skitunge, det vore ju på tok för uppenbart, men bidrag till en liten bil skulle han väl kunna hosta upp?

Som sagt, när helvetet fryser till is och när grisar kan flyga då kommer den gubben ordna med ett ordentligt vrålåk till mig. Tills dess är jag oskiljaktig från blocket. Skodan jag drömde om i Kristianstad finns fortfarande kvar, dock inte på min karta. Avställd och med en del småsaker att fixa, jag som inte ens skulle kunna fylla på olja utan uppsikt och har definitivt ingen större lust att sponsra en bilfirma med mina surt intjänade ören.

Jag såg faktiskt en Nissan Micra igår, som jag tror att jag ska undersöka närmare.

1 kommentar:

  1. Haha lycka till med billetandet. ;)
    Ja visst är den väl cool den reklamen.

    SvaraRadera