lördag, oktober 24, 2009

Lördagmorgon, yet again!

Jag fullkomligt HATAR att jobba helger och ändå är det det jag gör allra mest (för att det är bättre betalt förstås).
Idag blir det mördarpass mellan 7:30-20 men i gengäld kommer jag ifrån redan kring 13:00 imorgon och kan göra mer av dagen då. Men som sagt, det är drygt klockan 06:00, när klockan ringer och man känner sig som den enda i hela världen som stiger upp för att GÅ TILL JOBBET!

Var det bara jag, eller borde Nicklas egentligen inte åkt ur Idol igår? Egentligen kvittar det väl, jag följer inte ens det, men hemma hos Hanna en fredagkväll är det inget annat som gäller. Jag tyckte den där "Rabbiga" saken kunde åkt istället, jag tror inte han pallar trycket i längden och Toves framträdande var äckligt likt något blöjbarnet Johan Palm skulle framfört.
Usch säger jag bara!

1 kommentar:

  1. Heej snäckan! Hur är det med dig? Det enda jag hade i huvudet igår efter att jag lämnade femman var att vi har ikea i sikte =) Det var det som fick mig att orka jobba igår.Hoppas ni hade en bra kväll och du vilken god paj du hade gjort!
    Kraamis

    SvaraRadera