tisdag, november 03, 2009

Det är väl då märkligt

Så fort jag gör ansats till att stiga upp i någerlunda rimlig tid och har ställt klockan, så får jag en natt med vansinniga störningsmoment. Jag vaknar stup i kvarten (gärna klarvaken) och har märkliga mardrömmar eller drömmar som tvingar mig att fundera en stund efteråt.
Men de få dagar de händer att jag inte behöver ställa klockan, sover jag som en stock, utan underliga drömmar. Dessutom lyckas jag alltid vakna, icke utsövd, minst tio minuter innan klockan ringer. I värsta fall vaknar jag två timmar tidagare!

Summan av kardemumman, jag sover som bäst när jag inte har någon tid att passa, då låter mitt undermedvetna mig somna.

Nu ska jag hämta mamma, sen promenera en sväng med Eddie, göra ett par ärenden till förhoppningsvis; Myrorna, lagret i hamnen, Bauhaus, IKEA etc. Sen hämta upp Eddie mannen hos underbara Tina som lovat att passa honom för att promenera en sväng i bokskogen med Nina och Scoody.
Ikväll gör jag ett nytt försök att hälsa på Michelle.

Bråttom bråttom, varför alltid så bråttom?

By the way, glöm inte Malmö Valp på söndag 9:00 nere i hamnen vid Malmö Mässan. 80 kr plus 40 kr parkerings avgift. Över tusen valpar ska ställas ut (dock ej Eddie). Kom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar