onsdag, november 11, 2009

Puss och kram skumbanan

God morgon, god morgon, hör fåglar sjunga glatt, god morgon god morgon i kör!
Nog fick jag mig en brakfrukost och jag har varit ute med lillkillen. Nu ska jag återgå till horisontellt läge innan jag trakasserar Stina lite. Kanske kan Tilla och Eddie leka lite på gräsmattan innan vi promenerar till jobbet. Imorgon är det morgonarbete som gäller, efter det blir det kanske bokskogen med Nina och Scoody, en tur till djuren och sist men definitivt inte minst, en kväll med kollegorna på Let's Go.

På fredag är jag ledig; och med ledig menas med att jag har tusen andra saker på schemat. Bland annat djuren, Nova Lund, fika, kanske träna lite extra med valpen osv. Dessutom har jag lite saker på blocket som förhoppningsvis försvinner på fredag också.

1 kommentar:

  1. Lets go säger du, låter ju helfestligt! Vem följer med dig? Blir det jobb i helgen annars? själv ska vi iväg till ett par kompisar i sjöbo ett par dagar. Ser fram emot min sista helg på tvåan för då är du där!! tar med mig nåt smaskigt så vi kan fira på söndagen =) bara du låter mig springa runt på avdelningarna och bjuda hehe. Ha en underbar torsdag! Kraamisar!!

    SvaraRadera