söndag, december 20, 2009

Hej smärta

Vaknade för bara ett par minuter sedan av att någon stack in två sylvassa knivar på var sida i halsen, men när jag fick upp ögonen insåg jag att det var bara min onda hals som spelat mig ett spratt. Ingen lönnmördare kommer obemärkt in i min lägenhet så länge jag har alarmet Eddie - 2009 installerat.
Däremot är jag, till nästan hundra procent, säker på att jag håller på att bli förkyld lite lagom till julhelvetet brakar loss.

Snön tar inte heller hänsyn till oss första gångs körkortsägare utan fortsätter att vräka ner så man ska behöva bli dödssjuk på kuppen när man är ute och skrapar rutorna, eller ännu bättre, glider ner i ett dike i jakten på sista klappen.

Ska lämna Eddie hos mormor innan vi sticker iväg så tekniskt sett kan jag krypa tillbaka till sängen två timmar till, vilket jag tänkte också, jag ska bara kolla lite grann på Martha Stewart show som börjar strax på nian. Gosh, vad gammal man börjar bli.

Dagens agenda;
Köra och lämna Eddie hos mormor vid nio
Hämta upp mamma och köra till Mobilia efter
Plocka upp Eddie på vägen och hem till mamma på lunch
Jobb 14-20.30
Hem och nanna kudden, blir en tidig morgon imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar