torsdag, juni 17, 2010

Eddie, min hjälte

Idag var det skoj att träna, Eddie tog hinderna fint med bra fart, tyvärr har han kommit på en snilleidé att krypa under hinderna. Jag kan inte klandra honom, för jag hade säkert gjorde detsamma i denna värmen, men det känns lite sisådär inför lördagen. Det blir bara en nybörjarklass hopp och vårt mål är väl egentligen att komma ihåg banan samt ta oss över/igenom hinderna.

Annars hoppas jag på en mysig dag.

Fick ett glädjande besked idag, torsdagen den 12:e augusti ska jag vara i Norrtälje för att undersökas och samtala med både läkare samt dietist. Sen fick jag höra idag att efter man blivit godkänd dröjer det inte många veckor innan man opereras. Jag trodde att jag skulle vänta till mars nästa år, men det verkar som om det kommer gå fortare än så. Det hoppas jag verkligen, för det är det enda jag går och tänker på just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar