tisdag, december 27, 2011

Min jul

Så var julen förbi för denna gången och jag överlevde (om än med sömnbrist). Julafton och juldagen spenderades på jobb, extra klirr i kassan är aldrig fel. Efteråt har jag avnjutit både god mat hos mormor och mamma samt fått fina presenter som är mycket uppskattat.
Igår var jag ledig och körde ner med Chili till Skanörs strand där vi galopperade i vattnet, är så oerhört tacksam för att jag har en häst jag kan lasta, köra och rida själv utan att jämt behöva ha sällskap.

Slog ett öga på mellandagsrean, ett schabrak, en pikétröja och en fleeceväst fick följa med hem, tänkte inviga det ikväll. Kanske borde passa på att klippa Chili lite med. Tål att tänkas på! Nu ska jag till jobb, snacka om att jag längtar tills på lördag när jag får min första sovmorgon på två veckor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar